کد خبر: 326798
۰
۰
نسخه چاپی

نقشه دشمن برای مبارزه با اسلام نقش بر آب می‌شود

به گزارش سه شنبه شب پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید در این پیام آمده است: بار دیگر سخنان رییس جمهور فرانسه آقای مکرون در حمایت از اهانت به پیامبر رحمت و محبت حضرت محمد(ص) چهره واقعی آنان را در اسلام ستیزی بر ملا ساخت.

پیام ادامه یافته است: دنیای غرب و کشورهای اروپایی که استقبال مردم جهان مخصوصا ملتهای اروپا را به اسلام مشاهده کرده و خود را از مبارزه منطقی با این دین متین و الهی عاجز می دانند، متمسک به هر وسیله ای شده تا جهره این دین را در نزد عموم مردم مخدوش کنند.

پیام حاکیست: گاهی با حمایت از گروههای تکفیری و گمراه و میدان دادن به آنان در نشان دادن چهره خشن از اسلام و گاهی نیز با تمسخر و اهانت به مقدسات اسلامی همچون قرآن کریم و پیامبر رحمت تلاش در دور کردن مردم از تعالیم الهی این دین دارند.

در این پیام آمده است: اینجانب جسارت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم را محکوم می کنم و بهانه آزادی بیان در غرب نباید موجب اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی شود.

پیام ادامه یافته است: امید است خداوند متعال ملت‌های مستضعف جهان را از جنگال استکبار جهانی خلاص گرداند و فرج واقعی را محقق فرماید.

امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه به تازگی گفته است کشورش کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) را بار دیگر منتشر خواهد کرد، همین امر موجب شد که هشتگ "تحریم کالاهای فرانسوی" در کشورهای عربی به ترند اول تبدیل شود و بسیاری استفاده از این کالاها را ممنوع کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید