کد خبر: 326802
۰
۰
نسخه چاپی

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله فاضلیان در قم برگزار می‌شود

به گزارش عصر سه شنبه مرکز خبر حوزه، پیکر آیت الله فاضلیان صبح فردا چهارشنبه پس از اقامه نماز میت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم، صبح پنجشنبه هشتم آبان به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

لازم به ذکر است، به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله فاضلیان به صورت عمومی برگزار نمی‌شود.

آیت الله سیدرضا فاضلیان از علمای وارسته استان همدان و امام جمعه سابق ملایر روز گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری در ۹۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله فاضلیان در سال ۱۳۶۱ با حکم امام خمینی(ره) به‌ عنوان امام ‌جمعه ملایر منصوب‌ شد و پس از ۳۴ سال که عهده‌دار این مسوولیت بود، شهریور سال ۱۳۹۵ از این سمت کناره‌گیری کرد.

آیت الله سیدرضا فاضلیان سال ۱۳۰۷ هجری شمسی در محله شالبافان شهر همدان دیده به جهان گشود. جدّ پدری ایشان آقا سید محمود فاضل بود که سلسله جلیل القدر فاضلیان به ایشان منسوب است و جدّ مادری ایشان آقا سید علی رضوی که ایشان نیز از علمای زمان خود بود.

آیت الله فاضلیان جزوه­‌ها و رساله­‌هایی را همچون رساله فی الحجاب، رساله فی الربا، رساله فی التداخل الاسباب و المسببات و قاعده علیت تالیف کرده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید