۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

به گزارش قم پرس حجت‌الاسلام سید علی موسوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با مشارکت کانون‌های مساجد استان سمنان، کانون و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا یک هزار و۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان این استان توزیع شد، بیان کرد: حمایت از هموطنان نیازمند محور این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح در ماه ربیع‌الاول نیز مانند ماه‌های رمضان و شوال و… اجرا شده است، ابراز داشت: ترویج فرهنگ انفاق از دیگر محورهایی است که اجرای این طرح به دنبال آن است.

ترویج فرهنگ قربانی و دستگیری نیازمندان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سمنان با بیان اینکه این طرح اشاعه قربانی، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می‌کند، بیان کرد: از طریق جمع آوری و توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی عنوان و افزود: این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مومنانه طی سال‌های آینده نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

موسوی با بیان اینکه توزیع نذر قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی انجام شد، است، تاکید کرد: این طرح به دنبال تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان آن هم در شرایط ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه است.

وی گفت: این مرحله از توزیع گوشت‌های قربانی، نمک متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز به بسته‌های گوشت متبرک قربانی اضافه شده و در سطح استان سمنان بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده در ایام شیوع کرونا توزیع می‌شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید