کد خبر: 328711
۰
۰
نسخه چاپی

مقالات همایش بین‌المللی جاودانگی نفس در اسلام کتاب می شود

به گزارش قم پرس محمد سوری صبح سه شنبه در نشست هماهنگی دبیرخانه «همایش بین‌المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» بر اهمیت این همایش در سطح بین‌الملل تأکید کرد و گفت: ما تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه موفق‌تر این همایش بین‌المللی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خواهیم کرد.

سرپرست پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا سبب شده تا بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تعطیل شوند و این موضوع در طولانی مدت نگران کننده است.

وی به محدودیت‌های کرونایی اشاره کرد و افزود: سعی ما بر این خواهد بود که با برخی مهمانان خارجی هم مذاکره شود تا به صورت مجازی در ایام برگزاری همایش در پنل‌های تعریف‌شده شرکت کنند.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین بابامیر گفت: تاکنون بیش از ۱۸۰ چکیده به دبیرخانه همایش جاودانگی رسیده است که پس از ارزیابی‌های مکرر، نزدیک به ۳۰ مقاله آماده برای انتشار است.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» بر دقت در ارزیابی مقالات تأکید کرد و خاطرنشان کرد: مابقی چکیده مقالات در دست ارزیابی‌های علمی است و پس از پایان ارزیابی‌ها آماده انتشار خواهند شد.

در ادامه این نشست مقرر شد کارهای مقدماتی ۱۰ کتاب در دست اقدام این پژوهشکده جهت انتشار در راستای همایش مذکور هر چه زودتر صورت گیرد و با همکاری اداره نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، لوگوی واحدی نیز برای طرح جلدهای این کتاب‌ها طراحی شود.

این همایش ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه ۹۹ به صورت مجازی از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید