محدودیت‌های اعمال شده برای سلامت شهروندان است

حسین خوش اقبال شامگاه سه شنبه در نشست با اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان روانسر افزود: تامین و حفظ سلامتی جامعه مهمترین اولویت و دغدغه مسوولان است.

وی تصریح کرد: باوجود مشکلات اقتصادی مردم، مجبور هستیم این محدودیت ها را اجرا کنیم تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

معاون استاندار کرمانشاه اظهار داشت: اگر نتایج این محدودیت ها بعد از ۲ هفته اعمال شده ملموس و مشهود نباشد، این محدودیت ها تمدید خواهد شد.

خوش اقبال اضافه کرد: فرمانداران استان و ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا، بسیار خوب عمل کرده اند و برای اجرای موفقیت آمیز طرح نیازمند همراهی و مشارکت و همدلی مردم هستیم.

وی تاکید کرد: باید با اقناع سازی و اطلاع رسانی درست، مردم را از اهمیت اجرای محدودیت ها مطلع کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود:بسیج در همه شرایط سخت کشور به میدان آمده و با آغاز طرح شهید سلیمانی امیدواریم تحولی در وضعیت مقابله با کرونا اتفاق بیفتد.

خوش اقبال افزود: خوشبختانه مردم منطقه اورامانات ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی،برای اجرای طرح اعمال محدودیت ها همکاری خوبی داشته اند و این نشان از فرهنگ والا و انسان دوستی مردم این منطقه است.

فرماندار روانسر نیز گفت: کلیه امکانات برای اجرای محدودیت های ۲ هفته ای در شهرستان ها بکار گرفته شده و از همه ظرفیت ها در اجرای این طرح بهره گرفته ایم.

مصطفی زاده افزود: نظارت بر فعالیت کمیته های ستاد و بازدیدهای مستمر از وضعیت شهرستان در حوزه های مختلف به صورت مسمتر انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح محله محوری شهید سلیمانی به خوبی در شهرستان روانسر در حال انجام است، گفت: خوشبختانه برای اجرای طرح های مقابله با کرونا در شهرستان روانسر مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار روانسر اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۳۶ جلسه ستاد شهرستان با ۲۶۴ مصوبه برگزار شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید