کد خبر: 328731
۰
۰
نسخه چاپی

کشف احتکار ۸۱۱ میلیارد ریالی لوازم خانگی در قم

به گزارش سه شنبه شب پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی در گفت وگویی، در بیان جزییات این خبر افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قم پس از بررسی های اولیه و با همراهی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) و ضابطان قضایی سپاه استان، محل احتکار تعداد زیادی لوازم خانگی را در یک انبار شناسایی کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی و ورود کارآگاهان به داخل انبار، محموله لوازم خانگی احتکار شده شامل؛ ۳۸ دستگاه یخچال، ۶ دستگاه ماشین لباسشویی، ۶۵ دستگاه بخاری، ۲ دستگاه کولرگازی و ۹ دستگاه آبگرمکن کشف شد و کارشناسان، ارزش اموال کشف شده را در مجموع ۸۱۱ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم، با اشاره به دستگیری یک تَن و پلمب انبار مذکور اظهار داشت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده، برای انجام مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی استان شد.

میرفیضی خاطرنشان کرد: خرید و فروش کالاهایی که در قانون، ثبت آن ها در سامانه ثبت انبارها الزامی است؛ امتناع از آن مشمول احتکار، قاچاق و سایر تخلفات صنفی می شود.

وی از همشهریان خواست: در صورت مشاهده تخلفات از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا شماره تماس ۳۸۷۰۰۰۴۶ پلیس امنیت اقتصادی استان، گزارش های خود را مطرح کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید