مقابله با کرونا با رویکرد بسیجی دنبال شود

به گزارش قم پرس محمدهادی مرعشی روز سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: باید با رویکرد بسیجی و جهادی خطر ویروس را برای مردم تبیین کنیم چرا که در حال حاضر این خطر برای عموم مردم محسوس نیست.

وی افزود: نبود آگاهی و رعایت نکردن پروتکل‌ها باعث افزایش آمار فوتی‌ها از یک الی ۲ نفر در روز به بالای ۱۰ نفر درهر روز رسیده است.
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد: تبیین خطرات این ویروس رسالت بزرگی است که اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان برعهده دارند و این رسالت را نه با رویکرد اداری بلکه با شیوه بسیجی و جهادی باید دنبال کنیم.
سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری بیان کرد: مقابله با انتشار ویروس و قطع زنجیره انتقال باید با همراهی مردم انجام شود و اگر مردم همراه نباشند رسیدن به این هدف میسر نیست.
مرعشی ادامه داد: ایجاد وحشت مثبت در جامعه با آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در همراهی مردم اثرگذار است و در راستای این امر باید صدا و سیما و سایر رسانه ها با کمک دستگاه‌های اجرایی و همچنین سازمان‌های مردم نهاد در تولید محتوا و مستندسازی بیشتر اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از هنرمندان بسیار تاثیرگذار بوده و اطلاع‌رسانی به شیوه هنرمندانه نقش به سزایی در اذهان عمومی به جا می‌گذارد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: بنابراین حضور هنرمندان در این عرصه و اعلام خطر به شیوه‌های مختلف برای آگاه‌سازی مردم توصیه می‌شود.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید