کد خبر: 328771
۰
۰
نسخه چاپی

تدابیر مسجد جمکران با آغاز محدودیت های جدید کرونایی

به گزارش قم پرس، ابراهیم صدوقی با اشاره به اجرایی شدن دور جدید محدودیت‌های کرونایی در کشور اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران همراه با ستاد مقابله با کرونای استان قم همواره در اجرای تدابیر اتخاذ شده در خصوص ایمنی، بهداشت و مراقبت‌های لازم در پیشگیری از شیوع کرونا پیشگام بوده است.

وی با اشاره به اینکه این مکان مقدس به عنوان میعاد منتظران حضرت ولی عصر (عج) ملجاء و ماوای میلیونها عاشق وشیدای آن حضرت است گفت: بردباری و شکیبایی زائرین عزیز در همکاری با خدمتگزاران خود در مسجد مقدس جمکران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز و مشارکت در همدلی در کمک به هموطنان در قالب رزمایش مواسات کم نظیر و ستودنی است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: با توجه به لزوم محدود سازی تا اطلاع ثانوی فقط باب المعصومه (س) به صورت ۲۴ ساعته و باب الشهاده از ساعت ۷ صبح الی ۲۰ بر روی زائران باز است.

صدوقی با تاکید بر اینکه مسجد مقام از ظهر روز سه شنبه تا بامداد شنبه به صورت کامل بسته خواهد بود، افزود: نمازهای جماعت نیز تا پایان محدودیت‌های جدید برگزار نخواهد شد و مراسم این مکان مقدس بدون حضور زائران با محوریت رسانه ملی و فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نگهداری این مکان مقدس هزینه‌های مختلفی را شامل می‌شود که جز با مشارکت بانیان و خیرین اجرای آن امکان پذیر نیست، خطرنشان کرد: خرید مواد ضد عفونی کننده و ماسک برای توزیع بین زائران این مکان مقدس از اهم اقلام مورد نیاز در شرایط فعلی است که امیدواریم با کمک خیرین تأمین شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید