کد خبر: 328859
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت‌های خلاقانه مکمل فعالیت‌های تبلیغی می‌شوند

به گزارش قم پرس، حجت الاسلام محمد قطبی در نشست مشترک اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق که به منظور تبیین ظرفیت‌های این اداره کل برگزار شد، بیان بیان مطالبی در خصوص اهداف فعالیت‌های این مرکز و نحوه خدمات دهی و پذیرش آن پرداخت.

وی با اشاره به سیاست کلی مراکز نوآوری در کشور اظهار داشت: مسأله ای که در مراکز نوآوری دنبال می‌شود و به طور معمول مراکز رشد یا شتاب دهنده که با واژه‌های مختلف در سطح کشور مطرح هستند، این است که از ایده‌ای که قابلیت رشد را دارد و در قالب یک کسب و کار می‌تواند در جامعه در عرصه عمل ظاهر گردد را پشتیبانی می‌کنند.

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فرآیند پذیرش، مشاوره، آموزش، توانمند سازی و ارائه خدمات در چنین مراکزی صورت می‌گیرد تا صاحبان ایده به یک بلوغ برسند و بتوانند در قالب یک شرکت خلاق در سطح جامعه فعالیت کنند.

وی افزود: در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق علاوه بر میزبانی از ایده‌های خلاق، یک فرایند دیگری نیز پیش بینی شده است که در آینده نزدیک به عنوان «بسته های فعالیتی و برنامه ای» ارائه خواهیم کرد.

حجت الاسلام قطبی اظهار داشت: ما ورودی‌های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق را می‌توانیم به عنوان یک درگاه تعریف کنیم و هر فردی که شرایط مصوب در این مرکز را داشته باشد، اعم از طلاب و غیر طلاب، خانم یا آقا و با هر رده سنّی و از هر نقطه کشور، اگر ایده‌ای داشته باشد که هیأت داوران تشخیص بدهند که این ایده قابلیت ایجاد یک شرکت خلاق را دارا باشد، این فرد می‌تواند در این مرکز پذیرش و از خدمات موجود در این مرکز بهرمند گردد.

وی، همکاری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت با دفتر تبلیغات اسلامی را امری مهم برشمرد و گفت: این مرکز به ۲ دلیل خواستار همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی می‌باشد؛ اول اینکه مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق قصد دارد غالب و محوریت فعالیت‌های آن حوزوی باشد، دلیل دوم آنکه اگر ظرفیت موجود در دفتر تبلیغات اسلامی امتداد پیدا کند، آورده بیشتری برای دفتر محسوب خواهد شد.

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در این جلسه باید تبیین شود در بخش تبلیغ و اداره کل تبلیغ عمومی چه ظرفیت‌هایی وجود دارد که می‌تواند زمینه‌ای فراهم کند تا یک گروه از طلاب که دارای ایده فناورانه و خلاقانه است، به سوی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت سوق داده شود تا بتوانند از خدمات موجود در این مرکز بهره مند شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مبلغان دارای ایده خلاق و نو در قالب یک گروه در مرکز نوآوری و خلاقیت برای دریافت خدمات آموزشی پذیرش شوند، هیچ گونه مانعی با ادامه فعالیت‌های تبلیغی آنها به وجود نمی‌آید، بلکه می‌توانند با استفاده از خدمات آموزش و مشاوره‌ای این مرکز، تحولی در راستای بالا بردن راندمان فعالیت تبلیغی خود داشته باشند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید