کد خبر: 328940
۰
۰
نسخه چاپی

آماده‌باش نیروهای امداد قم در طرح زمستانی هلال احمر

به گزارش جمعه شب روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمدرضا بهرامی در نشست شورای مدیران عامل جمعیت هلال احمر سراسر کشور به ریاست کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، افزود: امدادگران و نجاتگران هلال احمر آماده امدادرسانی به مردم در فصل زمستان با توجه به بارش‌های باران، برف و کولاک و همچنین سیل و آبگرفتگی‌های احتمالی هستند.

وی به طرح ملی ناظران سلامت اشاره کرد و گفت: نشست توجیهی و آموزشی اجرای این طرح با حضور ۱۵۰ تَن از جوانان، امدادگران و داوطلبان در قالب هشت گروه به منظور کنترل و نظارت بر حُسن اجرای شیوه نامه های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان قم در حال برگزاری است.

وی همچنین درباره تصمیم گیری و شفاف‌سازی تعطیلات هفته آینده ادارات با توجه به ابلاغ دولت در خصوص محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رابطه با کرونا گزارشی ارایه کرد.

همچنین بر اساس این گزارش، در این نشست مدیران عامل استان‌های کردستان، قزوین و آذربایجان شرقی که در هفته گذشته شاهد نزولات جوی بودند، گزارشی از نحوه امدادرسانی به مردم ارایه کردند.

جمعیت هلال احمر استان قم دارای ۲۲ هزار عضو فعال است، ضمن این‌که بیش از ۱۰۶ خانه هلال در سطح این استان وجود دارد که در آنان آموزش‌های گوناگون امدادی به مردم داده می‌شود./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید