نحوه فعالیت ادارات لرستان مشخص شد

به گزارش بامداد شنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، "حمید کشکولی" در این باره افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا شهرهای کشور از نظر شیوع بیماری کرونا در سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد دسته بندی می شوند.

کشکولی اظهار داشت: با توجه به این تقسیم بندی شهرهای خرم آباد، بروجرد و الشتر در وضعیت قرمز، الیگودرز، ازنا، دورود، پلدختر، کوهدشت، دلفان و رومشکان وضعیت نارنجی و شهرستان چگنی در وضعیت زرد قرار دارند .

وی در خصوص نحوه حضور کارکنان در هفته جاری افزود: دستگاه های اجرایی خدمات رسان و ضروری در شهر های دارای وضعیت زرد با تمام ظرفیت و سایر دستگاه های اجرایی با یک سوم کارکنان خود فعالیت خواهند کرد .

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، دستگاه های خدمات رسان و ضروری در شهر های نارنجی نیز با دو سوم کارکنان و سایر ادارات با ۵۰ درصد ظرفیت هفته آینده را فعالیت می کنند.

کشکولی خاطرنشان کرد: در شهر های وضعیت قرمز تمامی دستگاه های اجرایی تعطیل خواهند بود و فقط دستگاه‌های خدمات رسان مانند حوزه خدمات شهری شهرداری و آتش نشانی ادامه فعالیت می کنند.

وی همچنین افزود: بخش های آموزشی و اداری تمامی مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه های دولتی و خصوصی و حوزه های علمیه در هر سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد تعطیل است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان یادآور شد: در شهرهای قرمز اجرای این مصوبه تا اعلام بهبود شرایط که توسط وزارت بهداشت در دوشنبه هر هفته اطلاع رسانی می شود، ادامه خواهد داشت.

از ابتدای شیوع کرونا تا چهارم آذر ابتلای قطعی ۵۴ هزار و ۶۷۲شهروند لرستانی به ویروس کرونا و مرگ یکهزار و ۱۱۱ آنان تایید شده بود.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید