کد خبر: 329008
۰
۰
نسخه چاپی

طرح محله محور مبارزه با کرونا در قم آغاز شد

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم در این آیین طی سخنانی اظهار داشت: طرح محله محور مبارزه با کرونا که مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی است بخشی از طرح جامع مدیریت تجمع ها و ترددها در راستای کنترل شیوع کرونا در کشور و استان قم می باشد.

بهرام سرمست با اشاره به تشکیل کمیته های اجرایی و کارشناسی این طرح در استان قم افزود: این طرح با مشارکت سپاه امام علی ابن ابیطالب، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی ، شهرداری ، هلال احمر و سایر نیروی های مردمی و با ریاست فرماندار قم اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه توفیق های به دست آمده در زمینه مقابله با کرونا در قم را نتیجه همکاری مردم، تعامل نهادها و بکارگیری همه امکانات استان دانست و گفت: ‌همه دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد بحران و مراجع ، بزرگان و حوزه های علمیه مدیریت استان قم را در نیل به این هدف حمایت کردند.

استاندار قم بهره گیری از ظرفیت خیران و نهادهای مردمی را از جمله اقدام های مسئولان از ابتدای شیوع کرونا دانست و افزود: در زمینه اطلاع رسانی به مردم نیز صدا و سیما و سایر مطبوعات و رسانه های جمعی و فعالان فضای مجازی نقش موثری ایفا نمودند.

سرمست با بیان اینکه قم در بسیاری از طرح های مردم محور پیشگام بوده است خاطرنشان کرد: در زمینه طرح محله محور، از همان ابتدای شیوع کرونا در قم نیروهای مردمی بسیج و هلال احمر در زمینه طرح مواسات و ارائه خدمات بهداشتی نقش موثری داشتند.

وی در ادامه با اشاره به رونمایی از این طرح در قم، مسئولیت متولیان اجرای آن را در راستای ارائه آموزش های پیشگیرانه و آگاهی بخشی به مردم دانست و گفت: امیدواریم با هم افزایی مسئولان استان و مشارکت سپاه علی ابن ابیطالب بتوانیم شاهد توفیق در کاهش شیوع کرونا در سطح استان قم باشیم.

سرمست خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی مکلف به در اختیار قرار دادن همه امکانات لازم برای اجرای این طرح خواهند بود.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید