کد خبر: 329014
۰
۰
نسخه چاپی

نمایندگان قم: فراق شهید فخری‌زاده جز با انتقامی سخت تسکین نمی‌یابد

به گزارش شنبه شب ایرنا در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ملت شهیدپرور ایران و مردم شریف استان قم بار دیگر دشمن خونخوار و کودک کش اسرائیل با همراهی ایادی استکبارجهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار یکی از بهترین و کم نظیرترین دانشمندان هسته‌ای ایران سربلند را ناجوانمردانه به شهادت رساند و داغی بزرگ بر دل آزادیخواهان جهان گذاشت.

پیام ادامه یافته است: هر چند که آرزوی دیرینه دانشمند عزیزمان حاج محسن فخری زاده شهادت در راه خدا و پیوستن به همرزمانش همچون تهرانی مقدم ها و حاج قاسم سلیمانی ها بود و این شهید بزرگوار به وصالش رسید لکن فراق این سرباز گمنام امام زمان (عج) بغضی سنگین در گلویمان گذاشت که جز با انتقامی سخت و سریع تسکین نخواهد یافت.

ما نمایندگان مردم شریف استان قم ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و خانواده مکرم این شهید عزیز و خصوصا مردم شریف قم و ملت ایران اسلامی از مسئولین دولت میخواهیم ضمن حمایت و سرعت بخشیدن به این حرکت عظیم علمی با قدرت تمام در مقابل استکبار جهانی مقاومت کرده و هر چه سریعتر پاسخ دندان شکنی به آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب داده و در سریعترین زمان ممکن انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهید فخری زاده را بستانند.

تروریست های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید