خانواده خیّر تهرانی ۵۰۰ میلیون ریال به بیمارستان مهاباد اهدا کرد

امیر بهزاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه این خانواده ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد ریال توسط خیران سلامت برای مقابله با این ویروس اهدا شده است.

وی اضافه کرد: شرایط بحرانی کرونا در این شهرستان بیشترین محدودیت تجهیزاتی را برای درمان بیماران به شبکه درمان وارد کرده که برای جبران این کمبودها نیازمند یاری خیّران سلامت هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: در این مدت تجهیزات پزشکی شامل دستگاه ونتیلاتور، دستگاه شوک، دستگاه نوار قلب، مانیتور، کپسول‌های اکسیژن، تخت‌های بیمارستانی و دیگر ملزومات بیمارستان با هماهنگی و مشورت با مجموعه کادر درمانی مهاباد توسط خیران سلامت این شهرستان تهیه شده است.

مهاباد هم اکنون در وضعیت نارنجی مقابله با کرونا قرار دارد.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید