۴۱ واحد صنفی متخلف کرونایی در میاندوآب پلمب شد

سهراب حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این واحدها شامل هفت مکان عمومی از جمله قلیان‌سرا و سالن‌های زیبایی، ۶ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و ۲۸ واحد صنفی متخلف دیگر است.

وی اظهار کرد: به بیش از ۲۵۰ واحد صنفی نیز تذکر داده شده تا این محدودیت ها را به طور کامل رعایت کنند.

وی اضافه کرد: این عملیات کنترلی نظارتی توسط چهار گروه و به‌صورت روزانه در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر، از اول تا هفتم آذر ماه انجام شده‌ و در هفته جاری نیز تداوم خواهد داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب بیان کرد: بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان طی این مدت همچنین از برگزاری جشن تولد در یکی از کافه رستوران‌های شهر که در شرایط قرنطینه و تعطیلی اماکن عمومی اقدام به دعوت مهمانان زیادی کرده بود، جلوگیری و واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

حیدری با بیان اینکه روند بازدیدهای نظارتی در هفته دوم ماه آذر همچنان با شدت ادامه دارد، اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ستاد استانی و شهرستانی که بر تعطیلی اصناف و گروه‌های شغلی غیرضروری در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید شده است، در صورت عدم اجرای دستورالعمل‌های این ستاد با متخلفان برخورد و واحدهای صنفی آنها پلمب خواهد شد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی کرونا در این استان روند نزولی به خود گرفته است.

از شنبه یکم آذر برای مهار ویروس کرونا، محدودیت بیشتری از جمله ممنوعیت تردد، تعطیلی مشاغل غیرضروری در شهرهای قرمز و نارنجی و حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادارات اعمال شده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید