کد خبر: 329131
۰
۰
نسخه چاپی

مفاصاحساب ماده ۳۸ تامین اجتماعی قم غیرحضوری شد

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی‌اصغر دادخواه با اعلام این خبر، افزود: تمام پیمانکاران و واگذارندگان کار از این به بعد لازم است با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.eservices.tamin.ir نسبت به اخذ حساب کاربری و عضویت در سامانه اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ثبت کد کارگاهی و شناسه ملی واگذارنده کار در سیستم نام‌نویسی متمرکز کارگاه در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان الزامی است.

وی ادامه داد: در این سامانه برای انواع قراردادهای مقاطعه‌کاری، فرم‌های مربوطه تعبیه شده است.

دادخواه تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه و ارایه خدمت به‌صورت کاملا غیرحضوری، از این به بعد شعب تامین اجتماعی قم مجاز به ارایه فرم فیزیکی مفاصا حساب ماده ۳۸ قانون به ذینفعان نخواهند بود.

از اواخر آبان ماه گذشته نیز ۳۰ خدمت مهم سازمان تامین اجتماعی در استان قم به‌صورت کاملا غیرحضوری و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir ارائه می‌شود.

پیش از این نیز ۴۵ خدمت تامین اجتماعی در قالب طرح ملی دکتر نوربخش به‌صورت غیرحضوری به بیمه‌شدگان و افراد تحت تکفل ارائه می‌شد که البته بیمه‌شدگان برای انجام ۲۰ درصد پایان کار باید به‌صورت حضوری به شعب مراجعه می‌کردند.

بیمه تامین اجتماعی قم دارای چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی است.

۷۸۳ هزار و ۵۷۹ تَن معادل ۶۲ درصد از جمعیت این استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که از این تعداد، ۲۸۷ هزار و ۵۸۹ تَن بیمه‌شده اصلی و ۴۹۵ هزار و ۹۹۰ تَن نیز بیمه‌شده تبعی می‌باشند./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید