هزار و ۲۵۰ خانوار آستارا از نظر ابتلا به کرونا غربالگری شدند

به گزارش خبرنگار ما عباس صابر روز دوشنبه در بازدید از غربالگری بیماران، موسوم به طرح شهید سلیمانی در بخش لوندویل گفت: ۲ روز از آغاز غربالگری خانه به خانه می گذرد و تاکنون بیمار مشکوک به کرونا شناسایی نشده است.

وی ادامه داد: در این طرح به آموزش اجرای دستورالعمل های بهداشتی، توزیع دفترچه های راهنما و بسته های بهداشتی و تب سنجی خانواده ها اقدام می شود و در صورت شناسایی خانواده بیمار، همسایه ها نیز پایش می شوند.

وی بیان کرد: از ظرفیت نیروهای بسیج و روحانیان محلات در این طرح استفاده می شود و در صورت قرنطینه خانواده ها، به آنها بسته های غذایی توزیع می شود و امیدواریم خیران در این راستا مشارکت کنند.

فرماندار آستارا گفت: امروز با همکاری سپاه و حوزه مقاومت بسیج روستای باغچه سرا ۱۱۰ بسته غذایی شامل حبوبات، برنج، گوشت و ماکارونی به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال به نیازمندان روستاهای بخش مرکزی توزیع شد.

وی ادامه داد: با انجام این فعالیت ها شاهد بهبود اوضاع از لحاظ ابتلا، بستری و فوتی کرونا در شهرستان خواهیم بود و همکاری مردم برای کم کردن آسیب های ناشی از این بیماری ضروری است.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید