طرح شهید سلیمانی در نیمی از روستاهای تنکابن عملیاتی شد

به گزارش قم پرس ، طرح شهید سلیمانی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و در گام چهارم مقابله با بیماری کووید- ۱۹ در سراسر کشور حال اجرا است. این طرح با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس به دنبال نتایجی مانند رهگیری و رصد فعال حداقل به میزان ۸۰ درصد در یک ماه و ۹۰ درصد در سه ماه و کاهش بستری حداقل به میزان ۳۰ درصد در یک ماه و ۵۰ درصد در سه ماه است.

سید امیر حسینی جو روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان افزود : در کنار اجرای طرح شهید سلیمانی ، طرح ایست بازرسی نیز باید با جدیت اجرا شود در غیر این صورت شاید تا پایان سال این محدودیت ها ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت : تا روز چهارشنبه تمامی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر باید پیوست کرونایی « من ماسک می زنم» داشته باشد ، چرا که این موضوع می تواند اثر بخشی خوبی در پیشگیری و مقابله با کرونا داشته باشد.

حسینی جو شلوغی داروخانه ها و مطب ها را غیر قابل قبول دانست و خاطر نشان کرد : نصب بنر پلمپ بر روی کرکره واحد های تجاری متخلف الزامی است و باید این اقدام با جدیت بیشتری صورت گیرد.

مقام عالی دولت در تنکابن بر ضرورت رعایت کامل پروتکل ها بهداشتی در دستگاهای اجرایی و بانک ها تاکید کرد و افزود : با دستگاه هایی که در این زمینه رعایت نمی کنند بدون تعارف برخورد خواهد شد.

وی با قدردانی از همکاری بسیار خوب مردم و کسبه بازار در رعایت پروتکل های بهداشتی ، یادآور شد : مردم باید این روند مطلوب را تا رسیدن به وضعیت سفید ادامه دهند و با این ویروس خطرناک عادی برخورد نکنند.

در حال حاضر ۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید رجایی تنکابن بستری هستند و در شبانه روز گذشته سه بیمار جدید بستر و ۲ نفر هم ترخیص شدند. یک نفر نیز در این مدت بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان باخت.

شهرستان تنکابن ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید