۲ خبر کوتاه از یزد و بافق

سیدعلی نوروززاده روز دوشنبه در گفت و گو با ما افزود: آسفالت این پروژه حد فاصل میدان محمد تقی خان تا میدان امام حسن (ع) به مساحت ۱۱ هزار متر مربع اجرا شد.

وی اجرای این طرح را به خاطر فرسودگی آسفالت کنونی و حفاری‌های شرکتهای خدمات رسان دانست و اظهار کرد: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏‌ها محسوب می‏ شود، عملیات بهسازی و روکش آسفالت این بلوار انجام شد.

شهردار بافق تصریح کرد: اجرای پروژه روکش آسفالت معابر پرتردد و مهم شهر به دلیل استهلاک بالای آسفالت و به منظور مهیا کردن معابر، با کیفیت مطلوب‌تر برای بهبود عبور و مرور شهروندان از سوی شهرداری از جمله برنامه هایی است که به مرور در طول سال محقق شده و در دستور کار این نهاد نیز قرار دارد.

نوروززاده به روکش آسفالت بیش از ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر شهر بافق از ابتدای سال تا کنون اشاره کرد و گفت: این حجم روکش آسفالت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش دارد.

با توجه به مشکلات چند دهه اخیر در زمان بارندگی، طرح دفع آب سطحی ناشی از بارندگی در محدوده خیابان شیخ محمدتقی بافقی و برخی خیابان‌های حادثه خیز، از آبان ماه سالجاری با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد و به زودی اجرایی و تکمیل می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق درفاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

***

فرمانده انتظامی یزد گفت: عامل تخریب شیشه خودروها که فردی غیربومی و از وضعیت روحی و روانی مناسبی برخوردار نبود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شامگاه دوشنبه ما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد افزود: با توجه به دریافت خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب شیشه چند خودرو در نزدیکی میدان ابوالفضل شهر یزد بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با بررسی پلیس مشخص شد عامل این تخریب ها، فردی غیربومی است که به دلیل اختلاف با صاحب کار خود و اینکه از وضعیت روحی و روانی مناسبی برخوردار نبوده دست به تخریب شیشه چند خودرو پارک شده در کنار خیابان زده است.

فرمانده انتظامی یزد اظهار کرد: متهم که در محل دستگیر شده بود توسط پلیس به کلانتری منتقل و با هماهنگی مقامات قضایی، پرونده تشکیل و اقدامات بعدی در این خصوص ادامه دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید