کد خبر: 329163
۰
۰
نسخه چاپی

مرکز رسیدگی به امور مساجد درگذشت حجت الاسلام شهیدی را تسلیت گفت

به گزارش قم پرس، مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فَآتَاهُمُ اللَّهُ ثَوَابَ الدُّنْیا وَحُسْنَ ثَوَابِ الْآخِرَةِ وَاللَّهُ یحِبُّ الْمُحْسِنِینَ (آیه ۱۴۸ سوره آل عمران)

خبر درگذشت روحانی خدوم و مجاهد، امام جماعت مسجد انبیاء علیهم السلام، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آن روحانی بزرگوار سال‌های متمادی عمر خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همچنین خدمت به خانه‌ی خدا و مؤمنین سپری نمودند.

ایشان در ترویج معارف دینی، ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت با خدمت خالصانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اقدامات ارزشمندی داشته‌اند. عالم وارسته‌ای که پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تأسی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننمودند و سال‌ها در مسئولیت‌هایی همچون نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده مجلس شورای اسلامی و امامت جماعت مسجد اقدامات ماندگاری داشته‌اند.

به‌یقین اخلاق‌مداری، خلوص و پشتکار وافر ایشان در خدمت به خانه‌ی خدا و همچنین خدمت خاضعانه به خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که حتی در زمان کسالت نیز با جدیت انجام می‌شد در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.

درگذشت این روحانی خدوم و وارسته را به محضر شریف مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نماییم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید