کد خبر: 329168
۰
۰
نسخه چاپی

ترور شهید فخری زاده اوج خباثت آمریکا را به نمایش گذاشت

در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت: آمده است: در جمعه ای دیگر، داغ ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی در دل شیدای منتظران منجی موعود تازه شد.

پیام حاکیست:‌ شهادت مظلومانه دانشمند متقی و مخلص شهید محسن فخری زاده را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه، نایب بر حق اش، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز آن شهید عزیز و امت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.

پیام ادامه یافته است: این جنایت تروریستی بار دیگر از یک سو مظلومیت سربازان بی ادعا و گمنام ولایت را بر همگان آشکار کرد و از سوی دیگر چهره بدون نقاب دشمنان اسلام ناب و اوج رذالت و خباثت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

در این پیام آمده است: خون پاک این شهید والامقام بار دیگر ثابت کرد که دل بستن به مذاکره با شیطان بزرگ، سرابی بیش نیست و امید است به برکت این خونها، کسانی که هنوز خواب آمریکا را می بینند، بیدار شوند.

پیام حاکیست:‌ این حادثه تروریستی و برخی بازتابها و واکنشهای به آن، مجددا ثابت کرد که مساله نفوذ در عرصه‌های سیاسی، امنیتی و فرهنگی شعار و توهم نیست بلکه تهدیدی جدی است که هوشیاری بیشتر همه آحاد مردم و تدبیر مسولان را می‌طلبد.

پیام ادامه یافته است: نکته مهم اینکه باید مراقب باشیم عناصر ساده اندیش یا نفوذی با القائات و تسویلات شیطانی، جمهوری اسلامی را از انتقام مقتدرانه باز ندارند، چرا که هرگونه انفعال در برابر جنایتکاران، گستاخی بیشتر آنان را به دنبال دارد.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید