کد خبر: 329405
۰
۰
نسخه چاپی

پیام تسلیت دو مرجع تقلید در پی ارتحال آیت‌الله حاج شیخ جعفر الهادی

به گزارش روز جمعه دفتر آیت الله حسین نوری همدانی، در پیام این مرجع تقلید آمده است: ارتحال عالم محقق حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ جعفر الهادی خوشنویس رحمت اللّه علیه موجب تأسف و تأثر گردید.

پیام حاکی است: آن مرحوم عمر با برکت خود را در مسیر نشر فرهنگ اهلبیت(ع) سپری کرد و آثار ماندگاری از خود بجای گذاشت.

پیام ادامه یافته است: اینجانب درگذشت این روحانی خدوم را به وابستگان و منسوبان و به حوزه های علمیه تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسالت می نمایم.

به گزارش دفتر آیت الله جعفر سبحانی، در پیام این مرجع تقلید نیز آمده است: درگذشت عالم ربانی، نویسنده عالیقدر، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جعفر الهادی خوشنویس را با کمال تأسف و تأثر دریافت نمودم.

پیام ادامه داده است: فقید سعید سالیان درازی در مؤسسه امام صادق (ع) با ما همکاری نزدیکی داشت و مؤسسه از آثار قلی ایشان بهره مند بود؛ او اگر فعلاً از میان رفت ولی آثاری که از خود بجا گذاشت و برای او بقاء جاودانه بخشید.

آیت الله سبحانی ادامه داده است: به حق درگذشت ایشان ضایعه جبران ناپذیری در عرصه تألیف و تحقیق و تبلیغ به شمار می آید.

پیام حاکی است: اینجانب این ضایعه مولمه را به حوزه علمیه قم و اساتید بزرگوار و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم، علوّ درجه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم و پیوسته باید گفت: « از شمار دوچشم، یک تن کم وز شمار خِرد هزاران بیش»

حجت الاسلام و المسلمین‌ جعفر الهادی (خوشنویس) از اساتید پیشکسوت حوزه‌ علمیه قم روز گذشته در سن ۷۴ سالگی بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

مرحوم الهادی در علومی چون حدیث و کلام و ملل و نحل صاحب نظر بود و در تاسیس مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم تلاش‌های بسیاری انجام داد و آثار گرانقدری را نیز به رشته تحریر درآورده است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم علاوه بر تالیف و تدریس سفرهای تبلیغی بسیاری نیز به خارج از کشور داشت و در ترویج مکتب اهل‌بیت تلاش های فراوانی کرد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید