۱۶۱ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

مهدی محمدی روز جمعه در گفت و گو با ما افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی در استان گزارش نشده است و مجموع جانباختگان کرمانشاه با هزار و ۴۳۱ نفر بدون تغییر باقی ماند.

وی گفت: ۲ بیمار مثبت بستری و ۲۹ بیمار مثبت سرپایی در شبانه روز گذشته در استان کرمانشاه شناسایی شدند.

به گزارش قم پرس، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

سیر بیماری کووید ۱۹ در کرمانشاه نزولی است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه در هفته‌های اخیر سیر بیماری کووید ۱۹ در استان نزولی بوده و تعداد مبتلایان و موارد مرگ و میر در اثر ابتلای قطعی به کرونا کاهش یافته است.

دکتر محمودرضا مرادی آخرین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا افزود: تلاش و زحمات تمام همکاران در مدت اوج بیماری و در مدیریت کووید ۱۹ در استان بسیار قابل تقدیر است و باوجود کمبودها، مشکل جدی در زمینه مقابله با کرونا مواجه نبودیم.

وی اظهار داشت: اما باید آمادگی مواجهه با پیک بعدی بیماری را داشته باشیم، چرا که با وجود تاکید دانشگاه علوم پزشکی در خصوص لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و هشدارهایی که در این زمینه به شهروندان داده می شود، متاسفانه هم اکنون استان از لحاظ کاری، اجتماعی، روحی و روانی به شرایط عادی بازگشته است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید