۱.۴۵ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان لرستان پرداخت شد

به گزارش قم پرس ، جاسم محمدی فارسانی روز پنجشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: تاکنون پنج هزار بسته غذای با هم افزایی آستان قدس رضوی و هشت هزار بسته غذایی با حمایت بنیاد علوی و ۱۰ هزار بسته غذایی از محل اعتبارات این نهاد در بین مددجویان آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده است.

محمدی فارسانی ادامه داد: وام قرض الحسنه تخصیصی بنیاد مستضعفان به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز با سرانه پنج میلیون تومان به هر مددجوی آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا تمامی وام های قرض الحسنه صندوق امداد ولایت به مدت سه ماه در استان امهال شد، اظهار داشت: همچنین مبلغ ۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به خانوارهای مددجویانی که سرپرست خود را به دلیلی کرونا از دست دادند اعطا شد و مبلغ پنج میلیون تومان نیز به سایر اعضا خانوار با تایید وزارت بهداشت پرداخت شد که از این تسهیلات ۲۳۴ نفر متوفی تحت پوشش بهره مند شدند.

محمدی فارسانی با بیان اینکه تمام خانواده های فاقد درآمد که سرپرست خود را در اثر کرونا از دست داده اند تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند عنوان کرد: تاکنون ۹۵ هزار خانوار با همکاری فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان از بسته های حمایتی غذایی بهره مند شدند.

وی ادامه داد : همچنین در این راستا مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به سه هزار و ۵۶۴ خانوار غیر مددجو که در مشاغلشان در اثر کرونا آسیب دیده اند بصورت بلاعوض بر حسب بعد خانوار تاسقف ۵۰۰ میلیلون تومان پرداخت شده است.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید