فرماندار: پیوند صنعت و ورزش در یزد تقویت شود

به گزارش قم پرس، سید محمد رستگاری عصر شنبه در آیین بزرگداشت خاطره مرحوم عبدالرضا دستا رییس فقید هیات فوتبال استان که با رعایت نکات بهداشتی در ورزشگاه شهید نصیری برگزار شد افزود: تعامل ۲ بخش صنعت و ورزش موجب تقویت تیم‌ها و باشگاه‌ها و مورد حمایت و پیگیری دولت است.

وی با اشاره به اینکه مرحوم دستا جزو مدیرانی بود که خالصانه برای ورزش و صنعت استان بسیار تلاش داشت و در این راستا شاهد خدمات ایشان هستیم ادامه داد: باید برای جلب مشارکت بخش صنعت در ورزش و تلاش بیشتر برای موفقیت ورزشکاران بیش از گذشته اقدام شود.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: ایجاد زمینه برای حضور فعالان اقتصادی و تولیدی در کنار ورزش و حمایت از تیم‌ها و باشگاه‌ها در استان موضوع مهم و تعیین‌کننده است و تابحال در ان ارتباط اقدام‌های خوبی برداشته شده و جای کار بیشتر وجود دارد.

مسعود شریعتی افزد: مرحوم دستا جزو مدیرانی بود که در صنعت و در ورزش و رشته فوتبال برای ارتقای این رشته و حضور باشگاه‌های استان در لیگ‌های کشوری بسیار تلاش کرد و باید اهداف و برنامه‌های ایشان روز به روز با قدرت بهتر ادامه یابد.

در این مراسم از تابلو زمین چمن شماره ۲ ورزشگاه شهید نصیری که به نام مرحوم دستا نامگذاری شده رونمایی شد و از سوی باشگاه شهید قندی لباسی با شماره ۵۶ ( سن مرحوم ) به نام دستا به خانواده وی اهدا شد.

عبدالرضا دستا رییس هیات فوتبال استان یزد ۱۴ آبان‌ماه امسال در سن ۵۶ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان شهید صدوقی یزد فوت کرد.

وی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس بود و مدتی مدیرعاملی باشگاه شهید قندی را بر نیز عهده داشت و با تلاش او و همراهی مسوولان این تیم به لیگ برتر صعود کرد.

هم‌اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم فوتبال کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

استان یزد با ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده ، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید