یارانه بگیران کردستانی بیش از ۱۸۱ میلیارد تومان تسهیلات گرفتند

فرزاد پیشکاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در ۲ مرحله پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی حمایتی کرونا از سوی دولت ۱۸۱ هزار و ۵۴۸ سرپرست خانواده این استان مشمول دریافت این خدمت شناخته شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون از این تسهیلات ۱۸۱ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال به حساب سرپرستان خانواده‌های یارانه بگیر این استان واریز شده است یادآور شد: کردستان از این تسهیلات سهم سه درصدی از کل پرداختی‌های کشور دارد.

معاون مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: هم اکنون در این استان ۵۴۲ هزار و ۳۴۳ خانواده با جمعیت یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۲۷۰ نفر ماهانه از یارانه ۴۵۵ هزار ریالی پرداختی دولت بهره‌مند می‌‎شوند.

وی اضافه کرد: ۱۸۱ هزار و ۵۴۷ خانواده بهره مند از تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی دولت شامل ۳۳.۵ درصد از کل خانواده‌های مشمول دریافت یارانه‌های ماهیانه است.

پیشکاری با اشاره به اینکه هم اکنون معیشت برخی از خانواده‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا با چالش مواجه شده است افزود: دولت به منظور حمایت از مردم پرداخت ماهانه کمک معیشتی یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی برای هر عضو خانواده برای چهار ماه آخر سال را منظور کرده است.

معاون مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: اکنون ۳۲۸ هزار و ۴۰۱ خانواده با ۹۸۰ هزار و ۱۴۴ نفر شامل ۶۱ درصد از خانواده‌های یارانه بگیر این استان از این خدمت بهره‌مند شده‌اند و پرداخت این کمک‌ها تا آخر سال نیز تداوم دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید