کد خبر: 332407
۰
۰
نسخه چاپی

عزاداران فاطمی از توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تبعیت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه در این پیام آمده‌است: در ایام سوگواری ام ابیها نخستین شهیده راه ولایت و الگوی شیعیان، حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد هستیم که مردم مسلمان و خداجوی شهرکریمه اهل بیت(س) یکپارچه سوگوار همسر وفادار مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) هستند.

پیام ادامه یافته است: بدون تردید سیره اهل بیت و سفارش اولای ایشان، رعایت حقوق مردم در قالب واژه ارزشمند حق الناس بوده است و در این روزهای سخت که شاهد شیوع ویروس منحوس کرونا در سرتاسر جهان هستیم معنی و مفهوم این مقوله جلوه بیشتری پیدا می‌کند.

پیام حاکی است: بر همین مبناست که عزاداران عزیز فاطمی(س) می‌بایست در موضوع برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت صدیقه کبری(س) از توصیه های ستاد ملی کرونا که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بوده تبعیت نموده و ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به نحوی نسبت به اقامه عزای حضرت فاطمه زهراء (س) اقدام کنند که آسیبی به سلامت مردم نرسد.

در پایان خاطر نشان شده است: اینجانب به سهم خود شهادت بزرگ بانوی طاهره اسلام(س) را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و به همه دلداگان خط نورانی اهل بیت (ع) در جوار حضرت فاطمه معصومه (س) تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی قبولی عزاداری مردم شریف استان قم را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید