رعایت دستورالعملهای بهداشتی در سبزوار کاهش یافته است

دکتر علیرضا مسلم روز سه‌شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا به معنای عادی شدن اوضاع نیست و شهروندان باید همچون گذشته پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: رنگ بندی‌های جدید آبی و زرد به منزله پایان کرونا نیست و مردم همچنان باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در رنگ بندی جدید اعلامی وزارت بهداشت، سبزوار در وضعیت زرد و شهرستان‌های جوین، داورزن، جغتای و خوشاب و ششتمد در وضعیت آبی قرار دارند.

مسلم ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمع ها باید همچنان در اولویت شهروندان قرار داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۶ بیمارستان تخصصی، ۸۵۰ تخت مصوب، ۲۸ مرکز بهداشتی، درمانی و ۵۵ داروخانه دولتی و خصوصی با ۸۰ داروساز به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند و بیمارستان واسعی سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۱۳۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۸۷ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۹۷۳ تن رسیده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید