امام جمعه مشهد: تولید واکس کرونای ایرانی غرور دینی ایجاد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، وی روز پنجشنبه در دیدار با محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به تزریق نخستین دوز واکسن کرونا به دختر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: عملی که دختر شما انجام داد ثابت کرد تمام خانواده‌های وابسته به این نظام در عرصه جهاد حضور دارند و این عمل در جامعه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: این که دختری در این عرصه وارد شد و واکسن را دریافت کرد عنلی است که در دنیا انجام نگرفت و آنان نفرات خودشان را برای تزریق واکسن نیاوردند اما شما این کار را انجام دادید و موضوع مهم این است که شما ابزار عنایت امام رضا (ع) شدید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مقابله با ویروس کرونا گفت توجه حضرت رضا(ع) از ابتدای کار به شما بوده است تا این کار به نتیجه برسد.

آیت الله علم الهدی افزود: به مجاهدات جنابعالی و دوستانتان در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افتخار می‌کنیم و امیدواریم وجود مقدس امام زمان (عج) عنایت داشته باشند و با عنایت خود حضرت، توفیقات بیشتری داشته باشید.

آزمایش انسانی نخستین واکسن ایرانی کرونا، تولید شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام نهم دی ماه امسال با حضور وزیر بهداشت، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیران بخش دارویی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آغاز و نخستین تزریق واکسن بر روی "طیبه مخبر"، فرزند رییس ستاد اجرایی فرمان امام و سپس بر روی دو تن از مدیران ارشد این ستاد اجرایی انجام شد.

بر اساس اعلام رسمی تاکنون یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۵۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۱۵۰ تن رسیده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید