کد خبر: 334603
۰
۰
نسخه چاپی

ضبط مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

به گزارش قم پرس، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مرکز فرهنگی ج. ا. ایران برای حضور شرکت کنندگان عراقی برگزار شد.

این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت آنلاین و ضبط ویدئو اجرای متسابقین در تمامی کشورهای شرکت کننده برگزار می‌شود و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد با رعایت شیوه نامه اجرا و ضبط ویدئویی مسابقات و هماهنگی با سازمان اوقاف و امور خیریه، اقدام به ضبط این مسابقه جهت حضور شرکت کنندگان عراقی نمود.

در این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، هفت نفر از متسابقین به مرحله نهایی راه یافتند که پنج تن از آنان در شته‌های ترتیل، قرائت و خطابه با انتخاب یکی از پنج قرعه از پیش تعیین شده برنامه خود را اجرا نموده و دو نفر از متسابقین نیز با برقراری ارتباط آنلاین با ستاد مرکزی سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران، به سوالات داوران پاسخ دادند.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز با اهدا بسته فرهنگی از راه یافتگان مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تقدیر نمودند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید