کد خبر: 334939
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز همایش راهکارهای مبارزه با فقر در کلام امیرالمومنین در اراک

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، دکتر حسین ظریف منش گفت: در ایام مبارک میلاد نور مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان همایش علمی «علل و پیامدهای فقر و راهکارهای مبارزه با آن در کلام و سیره امیرالمومنین (ع)» در اراک آغاز شد و آیت الله صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی اظهار کرد: استان مرکزی در بسیاری از فعالیت‌های علمی و فرهنگی همیشه از استان‌های پیشتاز و فعال بوده و بسیار خوب عمل کرده است و این نوع ظهور و بروز نشان از وجود ارزشمند حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده مقام معظم رهبری در این استان به عنوان ریاست بنیاد بین المللی غدیر و جوشش روحیه ولایتمداری است که در وجود نازنین تک تک مردمان عزیز این دیار نهفته است.

ظریف منش اعلام کرد: از همه دست اندرکاران اجرایی و اقتصادی کشور دعوت می‌کنیم تا از ظرفیت تخصصی این همایش‌های علمی و پژوهشی در حوزه برنامه ریزی، تقنینی و اجرایی کشور برای استفاده بهتر از آموزه‌ها و سیره اهل بیت علیهم السلام در امور کشورداری و مدیریتی استفاده کنند.

لازم به ذکر است این همایش امروز ۶ اسفند در محل دانشگاه اراک با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه آزاد اراک با حضور اندیشمندان و اساتید و علمای فعال در حوزه پژوهش در حال برگزاری است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید