کد خبر: 334985
۰
۰
نسخه چاپی

استمرار فعالیت غیرحضوری مدارس قم تا پایان سال جاری

به گزارش خبرنگارخبرنگارما، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم با اشاره به موج سوم شیوع کرونا در قم که موجب بستری و فوت تعداد قابل توجهی از شهروندان شد گفت: با کنترل و فروکش کردن این موج شاهد کاهش فوتی ناشی از کرونا در قم بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: اینکه طی ۱۰ روز گذشته هیچ فوتی ناشی از کرونا نداشته‌ایم یک دستاورد بزرگ است که باید حفظ شود.

استاندار قم در ادامه با تاکید بر همراهی دستگاه‌های دولتی با ستاد بحران و تأمین تجهیزات مورد نیاز ایشان خاطرنشان کرد: هر امکاناتی از جمله منابع انسانی و امکانات ادارات دولتی که در طرح شهید سلیمانی درخواست شود بایستی در اختیار متولیان قرار بگیرد.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود توسعه‌ی دولت الکترونیک را در شرایط کرونا اجتناب ناپذیر دانست و تصریح کرد: گام‌های مؤثری در استان قم در راستای ارائه ی خدمات الکترونیکی به شهروندان برداشته شده است.

وی همچنین با اشاره به دلیل افزایش تعداد تست‌های مثبت و امکان افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹ گفت: فعالیت مدارس استان قم تا پایان سال جاری غیرحضوری خواهد بود.

سرمست با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل‌ها در برخی صنوف خاطرنشان کرد: نظارت‌ها در ایام پایانی سال که فصل خرید عید نیز می‌باشد بایستی جدی تر از گذشته اعمال شوند و اماکن سرپوشیده ای که دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا نمی‌شوند نیز پس از اخطار بایستی پلمپ شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح منع تردد در سطح شهر که از گذشته نیز مطرح شده است عملیاتی نیست گفت: طرح‌های پیشنهادی کمیته‌های ذیل ستاد بایستی در در جلسات کارشناسی ارزیابی و امکان اجرای آنها بررسی شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید