کد خبر: 335016
۰
۰
نسخه چاپی

روحانی با عملکرد ضعیف مردم را مایوس کرد/ دولت با مردم صادق نیست

صادق کوشکی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در رابطه با بخشی از سخنان رئیس جمهور پیرامون مأیوس شدن مردم از مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: به عقیده من، اگر می‌خواهیم مشارکت قابل توجهی داشته باشیم کافی است از همین امروز تا زمان انتخابات آقای روحانی، هیچ کار خاصی انجام ندهند، مخصوصاً اینکه صحبت نکنند و به تعطیلات بروند.

وی عنوان کرد: لازم نیست آقای روحانی هیچ اقدامی انجام دهند. قطعاً همه مردم در این شرایط هم حس بهتری پیدا می‌کنند و هم اوضاع بهتر می‌شود و در نتیجه آن مشارکت بالا می‌رود.

این استاد علوم سیاسی خاطرنشان کرد: تخصص آقای روحانی و گروهشان در اقدامات تخریبی است. اقداماتی که اقتصاد، معیشت و آرامش مردم را به هم بریزد. ایشان همچنین در گفتن عباراتی که موجب به هم ریختن ثبات جامعه شود تخصص دارند.

کوشکی ادامه داد: به همین دلیل بهترین اقدام این است که آقای روحانی ۳ ماه به تعطیل بروند و قطعاً همه مردم ایران راضی هستند که ایشان سه ماه سخنی نگویند و کاری نکنند، قطعاً اوضاع بهبود پیدا خواهد کرد. آرامش به جامعه بر می‌گردد و اقتصاد ثبات پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مأیوس شدن مردم نتیجه ۷ سال تدبیر و امید آقای روحانی و تیمش بوده است، گفت: بعید می دانم در ایران اگر از عامه مردم این سوال پرسیده شود، پاسخی جز این داشته باشند.

این استاد علوم سیاسی تصریح کرد: ما رئیس جمهوری به نام رجایی داشتیم که هنوز پس از سی و چند سال همه مردم شیفته ایشان هستند و از او به نیکی یاد می‌کنند. مردم ما مردم قدرشناسی هستند و اگر کسی به آنها خدمت کند قدرش را می‌دانند و برخی صحبت‌های آقای روحانی اهانت به مردم است. اگر کسی به مردم خدمت نکند نباید توقع محبت از مردم داشته باشند.

مردم از رئیس جمهور دو چیز می‌خواهند. یکی خدمت و دیگری صداقت. حتی اگر رئیس جمهور امکان خدمت نداشته باشد اما با مردم صادق باشد مردم می‌پذیرند. وقتی روسای جمهور صداقت را کنار می‌گذارند و منت را همراه خدمت خود می‌کنند طبیعی است که مردم هم به همین تناسب با آنها برخورد می‌کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید