کد خبر: 335098
۰
۰
نسخه چاپی

بهره برداری از پروژه بهشت آباد مشکل امنیتی دارد

به گزارش قم پرس محمود واعظی شامگاه جمعه در آخرین برنامه از سفر دو روزه‌اش به استان اصفهان و با حضور در شورای اداری این استان که در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد ضمن قدردانی از مسئولان استان اصفهان به دلیل رسیدگی به چالش‌های استان و همدلی موجود در این استان اظهار داشت: در سفر دو روزه با بخش‌های مختلف دیدار داشته و مشکلات این استان را به صورت دسته‌بندی شده بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی فعال در استان اصفهان بیانگر پویایی موجود در این استان است، تصریح کرد: در بین این پروژه‌ها پروژه سالن اجلاس بین‌المللی بود که پروژه‌ای ملی است و امیدواریم در بهار سال آینده به بهره برداری برسد.

مردم تحمل کنند واکسن کرونای داخلی تولید می‌شود

رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن ابراز امیدواری در زمینه تولید واکسن کرونا در کشور ابراز داشت: مردم همکاری و تحمل داشته باشند طی چند ماه آینده به این فناوری دست خواهیم یافت و به میزان انبوه از این واکسن در کشور تولید خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمینه حل بحران آب در استان اصفهان با توجه به پیگیری مسئولان این استان هر ماه یک جلسه در هیئت دولت برگزار می‌شود، اضافه کرد: تمام سعی خود را در زمینه حفظ سرمایه همدلی و وحدت موجود در استان اصفهان به کار خواهیم گرفت و همه سعی خود خواهیم کرد تا مردم قربانی اختلافات نشوند.

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب شرب اصفهان

واعظی با بیان اینکه موضوع آب استان اصفهان در هیئت دولت در سه بخش دنبال می‌شود، تصریح کرد: در بخش آب شرب این استان ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبرسانی اختصاص داده‌ایم که در این زمینه با مشکلی رو به رو نشویم.

وی با اشاره به لزوم حفظ صنایع استان اصفهان برای اشتغال و همچنین توسعه صادرات افزود: صنایع باید در اصفهان وجود داشته باشند چرا که هزاران نفر از آن‌ها امرار معاش می‌کنند و روی صادرات آن حساب باز کرده‌ایم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه برای تأمین آب بخش صنعت استان اصفهان انتقال آب از خلیج فارس را در دستور کار داریم، تصریح کرد: عملیات لوله‌گذاری این پروژه طی چند روز آینده با دستور رئیس جمهور آغاز خواهد شد.

وی بهره برداری از پروژه بهشت آباد را در صورت هماهنگی بیشتر بین سه استان چهار محال و بختیاری، خوزستان و اصفهان امکان پذیر دانست و گفت: این پروژه درگیر مسائل امنیتی است و باید این مسائل برطرف شود.

نقدینگی صنایع استان اصفهان افزایش یافت

واعظی با بیان اینکه برای پایداری اشتغال در استان‌ها و به ویژه استان اصفهان افزایش نقدینگی صنایع را مورد توجه قرار داده‌ایم، ادامه داد: سعی داشته‌ایم با این اقدام در بحران کرونا ضمن حفظ سلامت همه کارکنان صنایع از بیکاری آنها جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه برای تأمین مایحتاج شب عید در کشور برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است، گفت: سه هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار خریداری شده است و در این زمینه همراه و به فکر مردم هستیم.

دولت راضی به افزایش قیمت‌ها نیست

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت هیچگاه راضی به افزایش قیمت‌ها نبوده است، ابراز داشت: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم که فشاری به مردم وارد نشود.

وی ادامه داد: متأسفانه در کشور وقتی قیمت ارز بالا می‌رود برخی بی دلیل کالاها را گران می‌کنند.

دولت نمی‌تواند دستوری قیمت ارز را تعیین کند

واعظی با بیان اینکه و نرخ ارز فعلی واقعی نیست، ابراز داشت: دولت نمی‌تواند دستوری قیمت ارز را تعیین کند و عرضه و تقاضا در این زمینه تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در امدادرسانی به زلزله اخیر در دو منطقه سی سخت و پادنا شهروندان هیچ منطقه‌ای برای ما فرقی ندارد، اضافه کرد: امدادرسانی و ارائه خدمات به همه زلزله زدگان باید به صورت مساوی و عادلانه انجام شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: از همه شهروندان دعوت می‌کنیم انتخابات را با شور بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته برگزار کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید