کد خبر: 335106
۰
۰
نسخه چاپی

باید آسیب‌های فضای مجازی را حذف کنیم

به گزارش قم پرس محمود واعظی صبح جمعه در آئین بهره برداری از طرح‌های شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه فضای مجازی دارای فرصت‌ها و تهدید است، اظهار داشت: می‌توان گفت فضای مجازی فرصت بسیاری برای کسب و کار دارد که باید به خوبی از این ظرفیت بهره برداری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما در راستای حذف آسیب از فضای مجازی است، ابراز داشت: این آسیب‌ها در برخی از موارد می‌تواند کل فرصت‌های این فضا را تحت الشعاع قرار دهد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه امروز یک هزار و ۵۰ طرح مخابراتی در استان اصفهان بهره برداری می‌شود، ادامه داد: این طرح‌ها با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحران کرونا توسعه شرکت مخابرات و خدمات زیرساختی این مجموعه بسیار ارزنده بوده است، تصریح کرد: این زیرساخت‌ها به خدمات دولتی، بخش خصوصی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کمک قابل توجهی داشت.

واعظی به توسعه زیرساخت‌های ارتباطات دیجیتال در روستاهای کشور اشاره کرد و گفت: در توسعه زیرساخت‌ها توسعه را در روستاها و شهرها به یک اندازه مورد توجه قرار دادیم.

گفتنی است؛ رئیس دفتر رئیس جمهور قبل از آئین افتتاح طرح‌های مخابراتی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافت و با شهدای این شهر و شهدای مدافع سلامت تجدید میثاق کرد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید