کد خبر: 335355
۰
۰
نسخه چاپی

جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه برگزار می شود

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم اکبر میرشکار با اشاره به تلاش امدادگران این نهاد برای تأمین نیازهای ضروری و معیشتی شب عید مددجویان گفت: امیدواریم با مشارکت مردم و بهره گیری از ظرفیت خیران در جشن نیکوکاری امسال بتوانیم نیازهای اصلی و معیشتی مددجویان را بیش از گذشته تأمین کنیم.

وی ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه را مقدمه خدمت رسانی بیشتر به ولی نعمتان جامعه اسلامی عنوان و تصریح کرد: جشن نیکوکاری نیز با هدف گسترش و نهادینه شدن این فرهنگ در بین آحاد جامعه برای خدمت رسانی بیشتر به نیازمندان در کشور اجرا می‌شود.

میرشکار افزایش مشکلات ایتام و محرومان به دلیل شیوع ویروس کرونا را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه افراد بی بضاعت در شب عید، چشم انتظار کمک هستند باید همه با هم برای تأمین نیازهای ضروری و سبد حمایتی و معیشتی آنها تلاش کنیم.

مدیرکل کمیته امداد قم شعار جشن نیکوکاری امسال گفت: از مردم و خیران تقاضا می‌کنیم در این جشن که ۱۳ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود باشکوه‌تر از همیشه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان به عنوان پایگاه‌های جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی مردم خیّر هستند گفت: واریز کمک‌های نقدی مردم نیکوکار استان نیز از طریق کد دستوری #۰۲۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ به نام کمیته امداد استان قم فراهم می‌باشد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید