کد خبر: 335401
۰
۰
نسخه چاپی

لاریجانی: مرحوم میرمحمدی مواضع حق‌طلبانه داشت

علی لاریجانی شامگاه سه شنبه در اولین سالگرد مجازی مرحوم میرمحمدی که به صورت برخط برگزار شد تاکید کرد: روحیات مرحوم میرمحمدی بسیار جذاب بود و با وجود بار سنگین مسوولیت ها وی همیشه حق طلب بود و با روحیه بالایی که داشت همیشه سبب بشاش شدن دیگران بود و فردی از همکاری با وی احساس خستگی نمی کرد.

لاریجانی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی با مرحوم میرمحمدی ارتباط و آشنایی نزدیکی داشتم؛ وی در یک خانواده و بیت بسیار شریف و ارزشمند تربیت یافته بود.

نماینده سابق قم و رییس مجلس نهم و دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از این مراسم اضافه کرد: با وجود تشنجات سیاسی بالا در ابتدای انقلاب اسلامی، مرحوم میرمحمدی سیر تحولات سیاسی را همیشه دنبال می کرد تا انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود منحرف نشود.

لاریجانی اظهار داشت: وی فرد حق طلبی بود، به همین دلیل همیشه در چهار چوب انقلاب حرکت می کرد و پرکاری وی به حدی بود که گاهی تا نیمه هایی از شب در دفتر کار حضور داشت تا امور دفتر رئیس جمهور وقت را سامان دهد.

وی تصریح کرد: وی در سال های آخر عمر خود در دفتر مقام معظم رهبری مسئولیت داشت و بصورت مستمر پیگیر امور و حل و فصل مسائل بود.

لاریجانی خاطرنشان کرد: مرحوم میرمحمدی در هر جایگاهی ارتباط خود را با مردم و طبقات مختلف جامعه تقویت می کرد و از نظرات مردم در پیگیری امور استفاده می کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دوری از تشریفات و ساده زیستی از دیگر ویژگی های مهم مرحوم میرمحمدی بود و وی همیشه تلاش داشت تا با مردم باشد. مرحوم میرمحمدی انسان خوشفکری بود که برای انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشید و همواره در مسیر انقلاب بود.

به گزارش ایرنا، آیین بزرگداشت مجازی به مناسبت اولین سالگرد درگذشت مرحوم سیدمحمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و دستیار ویژه دفتر مقام معظم رهبری، نماینده مردم قم در مجلس ششم و هفتم شورای اسلامی و استاد فقید دانشگاه علامه طباطبایی شامگاه سه شنبه به صورت برخط برگزار شد.

در این آیین محمدجواد ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام مسیح مهاجری نیز در بیان صفات و خصوصیات اخلاقی و مدیریتی مرحوم میرمحمدی و دیدگاههای وی به سخنرانی پرداختند.

میرمحمدی اسفندماه پارسال براثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهر تهران درگذشت./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید