۵۹ بیمار کرونایی در بیمارستان سینا کارون بستری هستند

معصومه خنفری جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: آمار بستری ها در بیمارستان سینا از تاریخ ۱۶ بهمن تا ۱۴ اسفندماه، ۲۷۷ مورد بوده که ۱۱۶ نفر از آنها مربوط به اهواز، ۱۳۴ نفر مربوط به شهرستان کارون و مابقی بیماران کرونایی از سایر شهرستان های استان بودند.

وی با بیان اینکه شهرستان کارون از سمت جنوب و جنوب شرق همسایه شادگان است و روستاهای این ۲ شهرستان در دل یکدیگر هستند افزود: همچنین از سمت شمال، غرب و شرق چسبیده به اهواز هستیم که کنترل بیماری را سخت تر می کند.

وضعیت شهرستان کارون از لحاظ کرونا خوب نیست

فرماندار کارون با اشاره به اینکه بار مراجعه به مراکز درمانی بسیار زیاد و وضعیت شهرستان خوب نیست گفت: بیشتر موارد ابتلا به بیماری در خانواده ها اتفاق می افتد لذا از مردم انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی نظارت بر بازار را امری مهم دانست و افزود: در ابتدا به کسبه ای که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند اخطار داده می شود و در مرحله بعد آن محل پلمب می شود. در ۲ ماه اخیر بیش از یک صد واحد صنفی در شهرستان کارون پلمب شدند.

خنفری عنوان کرد: با مشارکت شیوخ و بزرگان طوایف و عشایر از مردم خواسته شد از برگزاری مجالس ترحیم خودداری کنند. خوشبختانه در هفته های اخیر مراسم بزرگی در شهرستان کارون برگزار نشده است.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید