۲۵۴ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان شناسایی شد

شکرالله سلمان‌زاده شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت:۱۳۲ بیمار جدید در آبادان ، ۵۱ بیمار در خرمشهر و ۷۱ بیمار کرونایی جدید در ۲۴ ساعت گذشته در شادگان شناسایی شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از موارد مثبت کرونای جدید ۲۳۶ نفر به صورت سرپایی پذیرش و خدمات درمانی دریافت کردند ضمن اینکه در روز گذشته ۴۸ بیمار حادتنفسی در بیمارستان بستری و ۳۹ نفر بهبود یافته نیز از بیمارستان مرخص شدند.

وی تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستانهای آبادان را ۲۳۲ نفر عنوان کرد و گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۲ بیمار کرونایی در شادگان، یک بیمار در آبادان و یک بیمار در خرمشهر جان خود را از دست دادند.

سلمان زاده افزود: با افزایش موارد مثبت کرونا در جنوب غرب خوزستان در ‏روزهای گذشته شاهد افزایش موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هستیم که این موضوع نگران کننده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در زمان حاضر نادیده گرفتن محدودیت‌ها باعث افزایش تماس افراد شده و مردم با عادی انگاری شرایط تصورشان این است که بیماری کاهش یافته است این درحالی است که بیماری در منطقه جنوب غرب خوزستان همچنان افزایشی است.‏

بر اساس اعلام مرکز بهداشت خوزستان، شهرستان‌های شادگان ، آبادان و خرمشهر در جنوب غرب خوزستان با ورود به پیک جدید کرونا همچنان آلوده ترین مناطق خوزستان به شمار می‌روند.

۱۱ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و موارد مثبت ویروس جهش یافته انگلیسی در چند شهرستان خوزستان تایید شده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید