کد خبر: 335628
۰
۰
نسخه چاپی

مدیران اجرایی قم سهم خود را در کاهش اعتیاد ایفا کنند

به گزارش عصر شنبه ایرنا، بهرام سرمست در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم طی سخنانی اقدام های روانشناختی را در راستای بازگشت معتادان بهبود یافته به بستر جامعه بسیار راهگشا دانست و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی باید در خصوص در اختیار قرار دادن روانپزشکان جهت استفاده در مراکز ترک اعتیاد تعامل بیشتری داشته باشد.

وی برنامه محوری را در اجرای ماموریت ها ضروری دانست و افزود: مدیران دستگاه های دولتی عضو در این ستاد باید برنامه های خود برای سال ۱۴۰۰ را ارائه داده و بر اساس آن گزارش اقداماتشان را به دبیرخانه ارسال کنند.

استاندار قم همچنین حضور همه اعضای ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جلسه‌های ستاد را خواستار شد و تصریح کرد: برای توفیق در انجام ماموریت ها باید همه نهادها با یکدیگر همکاری و تعامل فرابخشی داشته باشند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: ضعف در عملکرد هر یک از اعضای این ستاد می تواند به بحرانی برای همه مسئولان منجر شود.

سرمست در پایان اقدام های پیشگیرانه و آگاهی بخش را در راستای کاهش اعتیاد در سطح جامعه ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی باید رسالت خود را برای کاهش آسیب های اجتماعی که از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب نیز می باشد ایفا کنند.

در این جلسه گزارشی از کشفیات مواد مخدر در قم ارائه شد که بر اساس این گزارش افزایش ۶ درصدی در کشف مواد مخدر در استان طی یک سال گذشته را داشته ایم.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید