کد خبر: 337657
۰
۰
نسخه چاپی

هرگونه ورود خودروهای غیر بومی به استان قم ممنوع است

محسن اروجی با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی وضعیت کرونایی استان قم را از چهارشنبه، قرمز اعلام کرد و گفت: در استان قم محدودیت‌ها بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا در ۵ بخش اعمال خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم خبر از محدودیت‌های ۲ هفته‌ای در استان قم داد و افزود: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و۴ از امروز به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود و بازرسان اتاق اصناف قم، سازمان صمت استان و مرکز بهداشت قم با متخلفان به شدت برخورد خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات رسان غیرضروری تا دو سوم باید کاهش نیرو داشته باشند و شرایط اداره‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان ضروری هم به آنها ابلاغ خواهد شد، ادامه داد: نحوه برگزاری جلسات دستگاه‌های استان نیز باید با ۱۵ نفر تشکیل شود.

اروجی با بیان اینکه ادامه فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی و غیرحضوری است گفت: تمام مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی تعطیل خواهند بود و آئین‌های مذهبی نماز جمعه و جماعت در این مدت برگزار نخواهد شد ولی مساجد برای فعالیت‌های غیر تجمعی هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه ورود خودروهای غیربومی به قم و همچنین خروج خودروهای بومی به خارج از استان هم ممنوع است، افزود: در صورتی که شهروندان بدون مجوز از استان خارج شوند مبلغ ۱ میلیون تومان جریمه خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم ادامه داد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان اعمال می‌شود و متخلفان نیز جریمه خواهند شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید