برگزاری ۶ مراسم عروسی در تکاب متوقف ‌شد

امیر ستوده‌فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این مراسم عروسی در تالارها و محوطه‌های باز نزدیک منازل‌ مسکونی برگزار می شد که با حضور و هشدار دستگاه های اجرایی عضو ستاد کرونا این شهرستان، برگزاری آنها متوقف و از ازدحام جمعیت در آن جلوگیری شد.

وی بیان کرد: همچنین به دنبال اعلام وضعیت قرمز شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا طی ۲ روز گذشته یک باب تالار پذیرایی و چهار آرایشگاه زنانه متخلف که مصوبات ستاد کرونا را نادیده گرفته و فعالیت واحد صنفی خود را تعطیل نکرده بودند، پلمب شد.

فرماندار تکاب با بیان اینکه با متخلفان و صنوف‌ مشمول جدول گروه های شغلی ۲، سه و چهار که فعالیت خود را تعطیل نکرده‌اند با عنوان تهدید علیه بهداست عمومی برخورد قضایی خواهد شد، اظهار داشت: محدودیت و ممنوعیت‌های شدید در خیابان ها و معابر عمومی پُرتردد شهر تکاب اعمال و با خودروهای با پلاک غیربومی که در داخل شهر تردد می کنند به‌طور جدی برخورد می‌شود.

ستوده‌فر، با اشاره به اینکه شریان‌های اصلی رفت و آمد شهر تکاب در ساعت‌های شلوغ و پُرتردد جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و خودروها مسدود می‌شود ادامه ‌داد: اکیپ‌های نظارتی ستاد مقابله با بیماری کووید-۱۹ شامل فرمانداری، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت دائمی و شبانه روزی بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی و روند تعطیلی صنوف مربوط به گروه های شغلی ۲، سه و چهار نظارت می کنند و با متخلفان و اصنافی که به فعالیت خود همچنان ادامه دهند برخورد خواهند کرد.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که از دی ماه سال گذشته تاکنون در وضعیت نارنجی و زرد بیماری کووید ۱۹ بود اما طبق اعلام وزارت بهداشت از روز، چهارشنبه هفته جاری پس از گذشت ۱۰۰ روز دوباره در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفت.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون ۹۴ نفر در تکاب بر اثر ابتلا به بیماری ناشی از این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید