فعالیت مستمر مدارس اردبیل/روستاهای فاقد شاد آموزش حضوری دارند

به گزارش قم پرس، احمد ناصری در خصوص فعالیت مدارس در مناطق زرد، نارنجی و قرمز کرونایی در اردبیل اظهار کرد: در نقاط شهری و روستاهایی که امکان ارائه خدمات آموزشی و تربیتی در بستر شبکه شاد وجود دارد، فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس به صورت غیرحضوری بوده و برای حضور معلمان در مدارس الزامی وجود ندارد.

وی افزود: در مدارس روستایی و عشایری که امکان ارائه خدمات آموزشی و پرورشی در بستر شبکه شاد وجود نداشته و تعداد دانش آموزان محدود است، آموزش در این مناطق نیز به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تأثیر رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد کرونا بر نحوه فعالیت مدارس تصریح کرد: مدارس اردبیل در هر وضعیت کرونایی دایر است، اما عوامل اجرایی مدارس بسته به وضعیت رنگ بندی شهرستان، همانند کادر اداری طبق دستورالعمل در مدارس حضور می‌یابند.

ناصری از اعمال برخی دورکاری‌ها برای کادر مدارس استان خبر داد و گفت: با توجه به تصمیم ستاد استانی کرونا معمولاً دورکاری یک سوم کارکنان در وضعیت زرد، دورکاری یک دوم در وضعیت نارنجی و دور کاری دو سوم در وضعیت قرمز در نظر گرفته می‌شود.

وی همچنین گفت: اگر ستاد کرونای شهرستان به علت شیوع گسترده بیماری در برخی از روستاها تاکید بر آموزش غیر حضوری در مدارس روستاها داشته باشد، نظر ستاد آن شهرستان اعمال خواهد شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید