اعمال محدودیت ها در ایلام برای حفظ سلامت مردم است

به گزارش قم پرس محمد نوذری ظهر امروز جمعه به صورت سرزده و نامحسوس از مبادی ورودی و بازار شهر ایلام بازید کرد و از نزدیک در جریان نحوه اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد کرونا توسط مسئولان و چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم قرار گرفت.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش مجموعه عوامل نیروی انتظامی، پلیس راه و دیگر دست‌اندرکاران ستاد کرونا، افزود: به رغم اینکه سختی‌های مردم را درک می‌کنیم اما برای حفظ سلامت و جان آنان ناچار به اعمال محدودیت‌های کرونایی هستیم و در این مسیر لازم است مردم بیشتر همکاری کنند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که سلامت مردم خط قرمز است، هشدار داد: قطعاً کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد کرونا پیگرد قانونی دارد و تنها به چند تذکر و توبیخ خلاصه نمی‌شود.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا افزود: باید ظرف دو هفته پیش رو از این بحران کرونایی خطرناک خارج شویم و برای این مهم نیازمند نظارت و اجرای دقیق و کامل مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد کرونا توسط مسئولان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم هستیم.

وی در ادامه خواستار همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و گفت: تمام تلاش ما برای سلامتی مردم است و اینجا می‌طلبد که مردم بیشتر با حضور نیافتن در اجتماعات، عدم شب نشینی و دورهمی خانوادگی و … به سلامت خود کمک کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید