برپایی جشن عروسی سه تالاردار را در کرمانشاه راهی زندان کرد

«شهرام کرمی» روز شنبه در گفت و گو با ما افزود: در مراسمات عروسی که در این سه تالار در حال برگزاری بود تعداد بسیار زیادی میهمان دعوت شده بود و بستری برای انتقال گسترده بیماری کرونا محسوب می شد.

وی با بیان اینکه این سه تالار هم تا اطلاع ثانوی پلمب خواهند بود، گفت: مالکان این تالارها به اتهام اقدام تهدید آمیز علیه بهداشت عمومی و عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا دستگیر شده اند.

دادستان کرمانشاه در ادامه با اشاره به خیز بسیار بلند موج جدید کرونا در استان، اظهار داشت: باتوجه شرایط کنونی و قرمز شدن کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کویید ۱۹ از همه اصناف غیرضروری خواسته ایم تا با تمکین نسبت به مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت های خود را متوقف کنند.

وی تاکید کرد: بر این اساس،تیم های نظارتی و بازرسی با حضور نمایندگانی از دستگاه های ذیربط تشکیل شده و با واحدهای صنفی متخلف که مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت نمی کنند، برخورد خواهند داشت‌.

او یادآورشد: باتوجه به اینکه استان در حال حاضر گرفتار موج چهارم بیماری کرونا شده، بنابراین هیچ گونه اغماض و کوتاهی و مماشاتی در برخورد با افرادی که به مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی توجهی می کنند نخواهیم داشت.

پنج شهرستان دیگر استان کرمانشاه قرمز شد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، صحنه، هرسین و سنقر و کلیایی هم از ۱۸ فروردین از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت.

«مهدی محمدی» با بیان اینکه پیش از این نیز شهرستان‌های کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم قرمز اعلام شده بود، افزود: بدین ترتیب ۹ شهرستان استان هم اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلاث باباجانی در وضعیت زرد قرار دارد.

۵۵۳ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۵۵۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۲۶ نفر افزایش یافته است.

محمدی افزود: در شبانه روز گذشته ۹۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۵۳۳ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته ۳۱۶ نفر افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در شهرستان‌ کرمانشاه فوت کردند و مجموع جان باختگان استان به یک هزار و ۵۳۳ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۱۰۹ بیمار کووید ۱۹ بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید