کد خبر: 338582
۰
۰
نسخه چاپی

محور قدیم قم – جعفریه بهسازی شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم ، محمدرضا زیدآبادی در گفت و گویی افزود: در راستای صیانت از راه‌ها و ارتقای سطح سرویس در محورهای روستایی، طرح بهسازی محور قدیم قم – جعفریه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این طرح در ۲ قطعه و به طول تقریبی ۵.۳ کیلومتر درمحور قدیم قم – جعفریه ( کمربندی پاچیان ) اجرا شد و به بهره برداری رسید .

زیدآبادی طول قطعه نخست این طرح را قریب ۳.۱ کیلومتر عنوان و تصریح کرد: قطعه نخست از قلعه سنگی آغاز می شود و تا مسجد حضرت ابوالفضل(ع) امتداد یافته است .

وی محل اجرای قطعه دوم طرح بهسازی محور قدیم قم – جعفریه را محدوده روستای پاچیان اعلام کرد و گفت: طول قطعه دوم این پروژه نیز افزون بر ۱.۲ کیلومتر است.

زیدآبادی درخصوص مشخصات فنی طرح بهسازی محور قدیم قم – جعفریه اظهار داشت: با توجه به وضعیت رویه راه و متناسب با شرایط آن در این مسیر، نسبت به اجرای درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت اقدام گردید .

وی با اشاره به اهمیت بهسازی محور قدیم قم – جعفریه ( کمربندی پاچیان ) گفت: محور قدیم قم – جعفریه محل تردد اهالی ۲۰ روستا می باشد که از تداخل ترافیک روستایی با جریان تردد در بزرگراه قم – جعفریه تا حد چشمگیری می کاهد .

بخش جعفرآباد قم ، از مناطق مهم استان در بحث تولیدات کشاورزی و همچنین قطب دامپروری استان می باشد واین امر بر اهمیت راه‌های آن می افزاید .

بهسازی این محور از مطالبات جدی مردم و مسئولان استانی و محلی بوده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید