شهرداری‌های آذربایجان‌غربی از تجمع در پارک‌ها جلوگیری کنند

علی مصطفوی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی با تبریک هفته سلامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، اظهار داشت: شهرداری‌های استان بیش‌ازپیش به موضوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح شهرها به‌ویژه پارک‌ها توجه داشته باشند و از قانون‌شکنی و تجمعات در پارک‌ها جلوگیری کنند.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ادارات و سازمان‌های استان به‌ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار کرد: فروشگاه‌های توزیع‌کننده کالا باید مدیریت و ساماندهی شوند تا از تشکیل صف‌ها و تجمع در مقابل این مراکز جلوگیری کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تأکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نظارت کافی بر مباحث و اماکن ورزشی داشته باشد تا از تجمعات غیرضروری در اماکن ورزشی و مسابقات جلوگیری شود؛ همچنین انتظار می‌رود با افراد و باشگاه‌های متخلف بر اساس قانون برخورد شود.

مصطفوی تأمین سلامتی مردم و اهمیت این موضوع برای مسوولان نظام جمهوری اسلامی را اولویت دانست و افزود: تأمین این مهم در اولویت کاری تمامی مدیران و دستگاه‌ها قرار دارد.

در این جلسه گزارش عملکرد فرمانداری‌های شهرستان‌های میاندوآب و خوی توسط فرمانداران و ادارات کل راهداری و ارتباطات توسط مدیران کل این دو دستگاه ارائه شد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید