۸ بیمارستان سیار در مدت یک هفته در سیستان وبلوچستان راه‌اندازی شده است

احمدعلی موهبتی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امروز عزت کشور نشأت گرفته از خدمات خوب همگان است و بیمارستان ۶۰ تختخوابه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر از چهار روز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان با بهترین امکانات و تجهیزات که حقیقت در تصور من نبود و از ویژگی‌های این بیمارستان این است که برای همیشه در شهر و استان‌مان می‌ماند و ماندگاری دارد و بعدا هم برای مردم منطقه خدمات ارائه خواهد کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ۲ بیمارستان دیگر یکی در منطقه سیستان و دیگری در بلوچستان توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی خواهد شد و همزمان سه بیمارستان و مجموعه تخصصی ۲ عدد در زابل و بلوچستان و یکی هم در زاهدان افتتاح شده است.
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی ناجا و همچنین بیمارستان احسان برکت توسط ستاد اجرایی حضرت امام(ره) ایجاد شده که به کمک بهداشت و درمان استان آمده است.
موهبتی تاکید کرد: البته وزارت بهداشت و درمان هم بیمارستان‌های آماده را تجهیز و تکمیل کرده مثل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی سراوان، بیمارستان ۳۲۰تختخوابی زاهدان و بخش‌های دیگری که در منطقه سیستان بوده مانند بیمارستان سل که توسط خیران انجام شده است.
وی گفت: با یاری خدا و با مجموعه اقدامات انجام شده نگرانی مردم مرتفع برطرف شده از مردم هم به خاطر رعایت پروتکل‌ها تشکر می‌کنم که با وجود اینکه ما از ۲ هزار عدد تست به ۶ هزار تست در سطح استان رسیده ولی تعداد مبتلایان کرونا از یک‌هزار و ۷۰۰ یا ۸۰۰ به یک هزار و ۳۰۰ که کاهشی بوده و آمار فوت و مرگ و میر نیز با کاهش روبرو شده است.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: نیروهای مسلح بویژه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در بحران‌های مختلف نقش ایفا کردند که جای تشکر و قدردانی دارد هم در سیل ۹۸ هم در بحران خشکسالی و سایر بحران‌های این استان نقش آفرینی ویژه داشتند.

وی بیان کرد: ویژگی مهم بیمارستان ۶۰ تختخوابی ارتش این است که به همه امکانات و تجهیزات مجهز بوده و بخش‌های مختلفی برای بیماران دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید