کد خبر: 350905
۰
۰
نسخه چاپی

افتتاح نمایشگاه پرده‌های خیالی‌نگاری عاشورا در اصفهان

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نمایشگاه «پرده‌های خیالی نگاری عاشورا» از روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در عمارت تاریخی سعدی اصفهان افتتاح می‌شود و و تا هشتم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

در طول این نمایشگاه تعداد پنج پرده خیالی نگاری از استاد عباس گیاهی در گالری گلستان و بوستان به نمایش در می‌آید، دو پرده از این تعداد از مجموعه شخصی علیرضا بطلانی و مهندس عطریان هستند و سه پرده دیگر از گنجینه موزه هنرهای اصفهان ارائه شده‌اند که برای نخستین بار است که به نمایش در می آیند.

همراه با این نمایشگاه فیلمی با موضوع «مروری بر زندگی استاد عباس گیاهی» به کارگردانی مصطفی حیدری پخش می‌شود و یک تابلو نیز از داوود زندیان متعلق به گنجینه موزه هنرهای معاصر اصفهان در گالری «نقطه» یا تک اثر به نمایش در خواهد آمد.

آثار این نمایشگاه همراه با پرده خوانی مرشد ناصحی افتتاح می‌شود؛ ساعات بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ الی ۲۰ خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند به بازدید از این آثار در گالری‌های گلستان و بوستان بپردازند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید