کد خبر: 353461
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

شکایت ۱.۶ میلیون دلاری یک مرد کویتی از همسرش به دلیل خیانت

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از البلد، دیروز دادگاه کویت یک زن را به دلیل خیانت به همسرش، تبادل پیام‌های مستهجن در اینستاگرام و کشیدن شیشه در کافه به سه ماه زندان محکوم کرد. وکیل البحر از طریق پستی در حساب کاربری خود در "اینستاگرام" به حکم دادگاه اشاره کرد.

دادگاه‌های کویت قبلاً احکام مختلف قضایی را برای پرونده‌های خیانت زناشویی صادر کرده اند که آخرین آن‌ها حکمی است که حدود دو هفته پیش صادر شده بود و در آن دادگاه حکم به جبران خسارت شوهر به مبلغ ۲۰۰۰۰ دینار (معادل ۶۶۰۰۰ دلار) بود، البته همسر زن متوجه شده بود که او با ۱۳ نفر به او خیانت کرده است.

شکایت مرد کویتی از همسرش به دلیل خیانت

حدود یک ماه پیش نیز، یک شهروند کویت با طرح شکایت علیه همسر سابق خود، خواستار جبران نیم میلیون دینار کویت معادل ۱.۶ میلیون دلار آمریکا بابت خسارات مادی و معنوی که به وی وارد شده بود شد.

در آن زمان، حکمی مبنی بر حبس دو ساله این زن صادر شد، حضانت وی لغو شد و یک غرامت موقت ۵ هزار و ۱۰۰ دیناری (۱۶ هزار و ۶۰۰ دلار) به وی تحمیل شد. شوهر او خیانت همسرش را از طریق "اسنپ چت" کشف کرد، بدون اینکه جزئیات دیگری در مورد پرونده فاش کند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس